Voting

Wednesday, March 10, 2010

smlm aku x dpt tdr memikirkn betul ke kptsn yg aku bt ni!!!. hr ni bgn dr tdr rase mcm x jejak bumi je. pening kepala tuhan sj yg tahu. aku rnd sgt dkt dia. tp aku tpksa tahan smua tu..... walaupn pyh. aku x nk timbulkn mslh di kmdian hari. aku nk dia hdp bhgia dgn insan yg bnr2 dia syg. aku x prnh slhkn dia. sbb aku x prnh bharap ape2 dr dia. aku dh angp dia mcm abg aku sndri. aku senang dgn dia. dia bt aku dpt brtahan hingga hr ini. dia byk bg semangat dan galakan dkt aku. aku tahu, aku hanya mnmpang kasih bt sementara dr dia. dan sekarang aku prlu terima hakikat yg hubungan aku dgn dia x blh mesra mcm dl. aku x nk ade yg terluka di kemudian hari. abg maafkn b. bukan niat b nk jauhkn dr dr abg..... tp b buat semua ni untk kbhagian abg. abg pn dh nk btunang. x elok le nt kl b selalu ade dkt dgn abg. bt ms ni biar le b jauhkn diri dr abg. b nk abg biasakn diri abg tanpa b. i.allah lama2 abg akn blh lupakan b. maafkn b abg. b bkn kejam untk mhukum abg. tp ni je pgrbnan yg b perlu lakukan.
maafkan b abg.......................... b harap kite kekal sbgai saudara smp akhir ayat. b tau x elok utk kita putuskn ikatan persaudaraan yg dh tjalin. abg, b nk abg tau, walaupn lps ni kite jauh dari kamu. tp kita x prnh lpkan kamu. kamu ttp kite igt smp bila2. thanks untk sgalanya. b hargai sgla pgorbnan abg tuk b. mgkn slma ni abg igt b x jujur tuk luahkn ape yg b rase. dan abg selalu igt abg dh lukakan hati b. sbnrnye sjk awl kite knl dl lg b x ltkkn hrpn tinggi dkt abg. sbb b tau b akn kecewa nt. b harap abg x slhkn dr abg. semua yg blaku ni bkn salah abg. kte kenal bkn utk jatuh cinta. tp kite knl untk bkgnsi suke dan duke bersame. b harap abg dpt jg diri abg baik2. kenangan dgn kamu terlalu byk. ssh tuk b lpkan! maafkan b ye.....................................................

No comments:

Post a Comment