Voting

Sunday, December 13, 2009

Semua Dah Berakhirrrrrrrrrr

bila aku dengar lagu ni mesti aku teringat kat dia. x tau mcm ne nak lupekan dia.... puas dah aku pujuk diri aku tuk lupakan dia. tapi ttp x blh. kini hari2 yang aku lalui tanpe dia amat sepi sekali. bagaiman aku nk teruskan hidup aku tanpa dia. kini aku pasrah dengan ketentuan yang maha esa. mungkin x de jodoh antara aku dengan dia. kini aku akan cuba untuk terus lupakan dia dari hidupku walaupun sukar..... tapi aku akan cuba. moga tuhan berikan jalan yang terbaik untuk aku teruskan hidup aku tanpa dia disisi ku lagi.
aku pasrahhhhhhh.



JAUH KAU PERGI (TINGGAL KENANGAN) SALIM.......



Pernah ada rasa cinta antara kita kini tinggal kenangan….....
ingin kulupakan semua tentang dirimu

namun tak lagi kan seperti dirimu
oh bintangku..........

jauh kau pergi meninggalkan diriku

disini aku merindukan dirimu

kini kucoba mencari penggantimu

namun tak lagi kan seperti dirimu oh kekasih.........

( Tinggal KeNanGANNNNN )

"Mungkin Terputus di Tengah Jalan,
Mungkin Terlerai Tanpa Ikatan,
Mungkin Kitakan Berbeza Haluan,
Berakhirnya Cerita Percintaan,
Namun Usah ragu Dengan Takdir kerana Segalanya Ketentuan ILLAHI..."

No comments:

Post a Comment