Voting

Monday, December 14, 2009

1 lagi penyiksaan





hari ni bosan tul....... smlm tdr lewat akibat krjinan yg mlmpau2 hukhukkk.
hari ni aku bgn lewat. kul 10am. bagun mdi n mkn pe2 yg patut sblm smbg stdy.
stdy2222 tu je yg aku tahu. lambat tul tamat pyiksaan ni. esk paper last.
paper gile kentang (insurans). harap leh jwb. tips x dpt.... usaha sndri le oit....
byk lemak smua nk tips. tu kwn aku ckp le. agaga huhu!!!!
kini aku mgrti ape itu usaha tga kjyaan. ek??? btl ke???.
akibat kerajinan yg mlampau aku ttdr dgn buku n nota2 insuarans hasil wakaf dak2 dmp6 sem lepas. hrp nota wakaf korg akn mjadi smgt tuk aku teruskn smgt tuk stdy.....
agak bosan oit stdy insurans bebolit lidah den mghafal. harap dpt jwb esk.

tuk en.rashdan esk paper insurans kamu. hrp dpt jwb.....
sy dah usaha en. nt kamu tlg le bagi kete lulus ek????
jgn gagalkan kite. x mau dtg poly dah bt diploma sem 7 hukhukkkk
ya tuhan jauhkan aku dr semua bala itu. amin........
dah le mls nk melalut. kn stdy lagi mlm ni. kasi igt semua buku. biar sy bace buku....
jgn buku bace saye. tu pesanan pn. suhaini (igat sampai mati)

pesanan dr en aru...... ( B stdy tau......)
thanks ye en aru. bagi galakan dkt kite. hr dpt AKJ sem ni cayuk!!!!!
bt kwn2 ku doakn kite leh jawab ek. last pyiksaan huh.

aku nk enjoy lakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
bye..... x leh mlalut byk sgt. mase ade lah emas.
wah kaye tu..... leh kumpul emas byk2. ptt le salim suke nyanyi lagu bunga emas....
aku nk tkr le n.name aku. cik bunga emas hukhukkkk mcm pelik.
nak kaye py psl...... layan je le.....

bye.. paper insurans esk..... cayukkkkkk




No comments:

Post a Comment