Voting

Wednesday, December 16, 2009

x sabar nak balik.........

hari ni bosan gile duk lepak kt dalam bilik je...... turun makan je tadi dgn bahar. teman dia makan. cian gak dekat dia. dia ade paper lagi esok. so teman dia makan n bagi tips banking tuk dia stdy. cayukkkk bahar wak elok2 sok k. aku harap kau dapat jwb.........

xtvt aku lak main tenet je. x tau nk buat pe. bosan tahap gaban doh. tapi x pe le... sabar2 dah nk balik dah. mujur de tenet leh gak hilangkn kbosanan aku yg meluap2 ni hukhukkkkk. cerite hr ni ade lah aku amat bosan disini agaga!!!. x sabar nk balik rumah. rindu sgt dekat anak buah aku yg sorg ni..... si aqillah yg byk ckp ni. dia tgh cuti sekolah skrg. kl aku de leh bwk dia jln2. dia mmg mnja.................... maklum le mase dia kecik smp dia tadika mak aku yg jage dia. bile dah sklh darjah 1 akak ipar aku dpt tkr tmpt krj dkt sklh dkt kmpg dia. so diorg tpkse le pindah.......... tp time cuti sekolah dia duk dgn mak aku. huhu!!! cian gak dkt mak aku. dia mesti bosan duk rmh skrg... sbb cucu ksygn dia dah pndah. time cuti sklh mcm ni je le mak aku nk bmnja dgn cucu dia ni. dl aqillah ni mase duk nge mak aku bkn main mja lagi! smp mkn pn mak aku suap. mnja tulllllll dia ni kl x paksa mkn ssh tul nk mkn!!! mak aku ni lak, bkn leh tgk cucu dia x mkn. ssh hati le dia..... sbb tu dl time duk dgn mak aku, si qillah tu kn paksa mkn. ciap bsuap2 lagi. aku mase kecik dulu2 pn mak aku x suap mcm tu. mmg a sbb aku ni suke mkn huhu!!!!!!

pepe pn rnd nk balik! rnd dkt bilik yg bsepah dengan brg krte abg aku yg x reti2 nk kemas.
oitttttt kemas le................ adikmu ni dah nk menetap disane!!!!! lps ni aku balik ciap le brg kau. mymak je kt bilik aku. mntg2 le bilik tu kosong spnjg pngln aku. kau buat mcm stor ek???? lps ni jgn hrp!!!!! aku kasi bersih aku py bilik. huhu!!!!!

k le pe yg aku melalut pn aku x tau.................. bosan weh!!!! x tau nk wak pe.
nk klr p lepak mn2 pn malas. x tnsprt a..... fhm2 je le poly ni duk cerok ulu. ssh nk klr kl x trnspt sndri.




ni aqillah yg x brp comel mcm che su dia hakhakkk


suke le tu! nsb baik che su kamu ni baik hati bwk kamu jln2.
rabak gak poket aku bwk dia ni jln2 huhu!!!







pic ni ms aku cuti sem lps.... p zoo br buke dkt kemaman dgn zono




kenangan dgn aqillah (kakak)
org ckp senyum aku ngan kakak same......
x kn???? aku pye syum lagi comel kn???






...........rmh rindu kamu.............

.............selamat tinggal hostel..............

No comments:

Post a Comment